ANNONSE

Ni dagers salgsfest og reise til rommet på tilbud

therese.karlsrud.haugen

CDON kjører Black Days.

ANNONSE

Netthandelsselskapet CDON har hatt en tendens til å tilby både produkter og opplevelser utenom det vanlige i forbindelse med sine tidligere Black Friday-kampanjer, hvor det i fjor var snakk om en guidet tur med Renata Chlumska til Kilimanjaro.

Tidligere år har det også vært mulig å kjøpe hus, reiser og til og med en Batmobile til en verdi av 12 millioner svenske kroner på den svenske markedsplassen. Dette året er det en reise til verdensrommet som er på tilbud.

På CDON vil vi at det skal være noe for alle. Vi vil i år gi svensker en unik mulighet til å gjøre noe som mange drømmer om - å dra ut i rommet, sier Kristoffer Väliharju, daglig leder på CDON, i en pressemelding.

LES OGSÅ: Er Singles Day den nye Black Friday?

"Vil vise at muligheten er der"

Anledningen kommer av at Sverige sendte sin andre astronaut noensinne, Jessica Meir, til verdensrommet for kort tid tilbake. Salget er et samarbeid med opplevelsestjenesten GO DREAM, og gjør det nå mulig for reiselystne svensker å kapre seg en uforglemmelig tur for den nette summen av 2,3 millioner kroner som innebærer 10 prosent rabatt. 

I følge en undersøkelse som Norstat har gjort på oppdrag fra Lotto vil så mange som hver tredje svenske ut i rommet, og hver tiende har de allerede på sin bucket list. Det er såklart langt i fra alle som har råd til en slik reise, men vi vil vise at muligheten for å dra ut i romme faktisk er der.

Dette er dog ikke selskapets eneste fokus i år, da CDON også har forlenget sin salgsperiode fra fire til ni dager med sitt nye konsept Black Days. Kampanjen skal være en av selskapets største noensinne, og startet allerede på søndag.

LES OGSÅ: CDON relanserer merkevaren

Del artikkel: