Suksessen fortsetter for influenser og forfatter Linnéa Myhre. Etter å ha lansert tre tidligere kleskolleksjoner, hvor alle forsvant på et blunk, ble den fjerde kolleksjonen lansert for knapt en uke siden.
Av erfaring går vi tomme fort, så denne gangen tok vi høyde for å ha et varelager som strekker seg litt lenger enn bare noen få dager. Dette er desidert den største kolleksjonen vi har gjort i motehuset, og salget har gått over all forventning, forteller Vilde Darvik, kommersiell utvikler Max Social, til Ehandel.
For første gang ble det denne gangen testet førsalg, hvor kjernefansen til Myhre fikk tilgang på en hemmelig kode.
Vi hadde en liten åpning der man kunne melde seg på nyhetsbrev og motta en hemmelig kode. Koden ga deg tilgang til nettbutikk et helt døgn før alle andre. Vi hadde en enorm omsetning dette døgnet, og endte med å bli ganske tom for flere størrelser og farger, sier Darvik.
Kolleksjonen skal bestå av spesialdesignet merch-klær. I følge Darvik har teamet tatt seg god tid med den kreative prosessen i det som vil være den siste kolleksjonen i Storkar-universet.
LES OGSÅ: Suksess for influenserens nettbutikk: "Slo alle egne salgsrekorder"
Teamet bak Myhres motehus legger dog ikke skjul på at det kan komme fremtidige kolleksjoner i det som startet som en corona-inspirert motekolleksjon.
Vi har fortsatt mer igjen, og har tatt høyde for at flere kan ta del av storkar-universet denne gangen. Vi har som vanlig slått alle tidligere rekorder, og begynner å bli bortskjemte på gode resultater, forteller Darvik, og fortsetter:
Team-Linnéa liker å være spontane, så vi tør ikke å si at dette er den aller siste kolleksjonen i motehuset. Men det er absolutt det siste i storkar-universet. Det er viktig å gi deg på topp, og vi ønsker heller ikke at annen hver grünerløkka-jente skal gå med storkar-genser. Det skal føles ut som en hemmelig klubb, og da kan vi ikke produsere for mange, avslutter Darvik.