ANNONSE

Norce får Geta som strategisk partner: ”Fjær i hatten”

Christian Dommarsnes, Sales Manager i Geta, her med Anna Kristensen v/Norce Norway.
Foto: Norce
Linn Adine Andersen

Gleder seg til fremtidige fellesprosjekter.

ANNONSE

Digitalbyrået Geta inngår et strategisk, internasjonalt samarbeid med netthandelsplattformen Norce.

Geta, som blant annet har handelsaktørene Nille, Varner, Skeidar og Flisekompaniet på kundelisten, blir med dette Solution Partner til SaaS-plattformen som endret navn til Norce i fjor for å ytterligere forsterke fusjoneringen mellom de to tidligere selskapene Jetshop og Storm Commerce.

I Geta fokuserer vi 100 prosent på ulike handelsløsninger for våre kunder. Vi har sett at mange av våre kunder trenger løsninger som er fleksible og composable. Vi begynte derfor å se oss om etter en ny plattformleverandør å samarbeide med.

Norce commerce tilsvarer virkelig fleksibiliteten vi var ute etter og vil passe veldig godt for et stort segment av markedet vi jobber mot. Norce har en moderne, fleksibel og composable løsning som enkelt kan møte kundenes behov, sier André Brynhildsen, CEO i Geta Norge, i en kommentar.

Det er altså Norces komponerbare arkitekturløsning som gjorde selskapet attraktivt da Geta var på jakt etter å utvide sitt nettverk av partnere innen netthandelsløsninger. Det synes SaaS-selskapet naturlig nok at er stas.

At Geta nå velger å bli en av våre løsningspartnere er virkelig en fjær i hatten for oss i Norce. Du må nok se etter et mer anerkjent byrå i Norge. Med deres lange erfaring og med mange ledende merkevarer som kunder både innen B2C og B2B, ser vi at vi sammen vil kunne levere fantastiske e-handelsløsninger. Vi ser veldig frem til fremtidige fellesprosjekter, sier Anna Kristensen, Partner Manager i Norce Norway.

Del artikkel: