Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Norrøna ekspanderer – nå åpner merket i Boston: "Den perfekte byen"

Fasaden på Norrønas nye butikk i Boston. // Foto: Norrøna
Det norske varemerket fortsetter å vokse i USA.
Jimmy Andersson
jimmy@netthandel.no

Norrøna har satset stadig mer på egne butikker de siste årene, ikke minst internasjonalt. Varemerket har i dag totalt 39 butikker i Norge, Sverige, Finland, USA, Tyskland, Sveits, Italia og Frankrike. Dette etter å ha åpnet sin nye butikk i Boston, USA, denne helgen.

Den nye Norrøna Concept Store vil være lokalisert på 349 Newbury Street, et populært shopping-, restaurant- og underholdningsdistrikt, der man vil være i selskap av hundrevis av andre butikker og spisesteder.

LES OGSÅ: Norrønas vekstambisjoner: ”USA er vårt største eksportmarked”

ANNONSE

Ifølge Bård Kvamme, direktør for Norrøna Retail, vil den nye butikken være et perfekt tillegg til varemerkets nåværende portefølje av butikker i New York City, Boulder og Castle Rock.

Vi har hatt øynene våre rettet mot Boston en stund nå. Med sine tydelige fire årstider, aktive innbyggere og nærhet til naturen, er det den perfekte byen å huse våre høykvalitetskolleksjoner året rundt, sier Kvamme.

Norrøna-ambassadør og lokal skiløper, Hilary McCloy, ser også frem til å dele det norske varemerket med samfunnet.

Været i New England er kjent for sine ekstremer, spesielt her i fjellene i New Hampshire, så det er passende at Norrøna åpner en butikk i Boston. Utendørsfellesskapet her er så lidenskapelig og mangfoldig at det vil være så gøy å dele dette merket med samfunnet, sier hun.

Del artikkel: