Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Norsk netthandelsspesialist går til Columbus

Nyansatt Principal Strategy Advisor, Ole Johan Lindøe
Foto: Columbus Digital Commerce
Elisabeth Dahl Skjervheim

Columbus Digital Commerce styrker laget med ny netthandelsspesialist.

ANNONSE

I en pressemelding kommer det frem at Columbus Digital Commerce ansetter netthandelsspesialist Ole Johan Lindøe som Principal Strategy Advisor.

Han har en unik erfaring med å utvikle og gjennomføre omnikanal-strategier innen e-handel for ledende retailmerkevarer i våre markeder, sier Erling Schjetne, Business Line Executive for Columbus Digital Commerce og daglig leder i Columbus Norge.

Lindøe har bakgrunn fra selskaper som Elkjøp, Power, Gresvig, Douglas, Felleskjøpet, Moods of Norway og SAS.

Etter en periode i Autostore der han ledet den globale markeds- og kommunikasjonsavdelingen, melder han nå overgang til Columbus, skriver Columbus i pressemeldingen.

Den tredje retailrevolusjonen

Ifølge Columbus Digital Commerce omsetter de for cirka 300 MNOK og har 250 ansatte i Norge, Sverige, Danmark, England og Polen.

Kundene omfatter selskaper som XXL, Toyota, Volvo Cars, Bestseller, Colruyt, Lindex, Mediq, Devold, Byggern/EA Smith, Hageland, Norsk Gjenvinning, Phoenix Group (Pharma), Vinmonopolet og Elkjøp.

Du kan si at vi er midt i den tredje retailrevolusjonen, preget av AI, automatisering og sosialt engasjement. Derfor er vi så glade for at Ole Johan Lindøe har valgt oss i Columbus. Han vil bringe, erfaring, energi og drivkraft til hele laget. Jeg ser frem til å starte samarbeidet og skape verdier for våre kunder, sier Head of Strategy & Solution Director i Columbus Digital Commerce, Dan Andersson.

Del artikkel: