Nettgigantene kommer stadig nærmere dørstokken til norske kunder takket være nye logistikkløsninger. Det bidrar den norske tjenesten Helthjem til, med hjemlevering av netthandelspakker før frokost.
Selskapet har allerede aktører som Boozt, Power og Cubus på kundelisten, men nå skal de også løse hjemlevering for motekjeden H&M.
Dette gleder vi oss til. Hjemlevering er svært etterspurt når man handler på nett, og med vår enkle levering ønsker vi forsterke forholdet H&M har til kundene sine, sier daglig leder i Helthjem Netthandel, Anders Lunde Angen, i en pressemelding.
Etter at coronapandemien brøt ut har etterspørselen økt ytterligere og Helthjem kan nå skilte med en vekst på 160 prosent så langt i år.
Det er stort trykk rundt Helthjems tjenester nå og vi har sterk vekst sammenlignet med fjoråret. Med H&M på laget nå ser vi frem til å utvikle oss videre sammen med kundene våre, forteller salgssjef Daniel Kongstvedt.
H&M har tidligere samarbeidet med Bring og bekrefter til Ehandel at de vil fortsette dette samarbeidet, selv om de nå legger til Helthjem i leveringsalternativene. Motekjeden vil ikke kommentere saken ytterligere.