Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Nytt samarbeid: Lanserer verdens første integrerte in-store B2B-betalingsløsning

Foto: Two
"En ny æra for B2B-transaksjoner".
Jimmy Andersson

Fintech-selskapet Two lanserer et samarbeid med den norske Point-of-Sale-plattformen Flow Retail og Apple-forhandleren Eplehuset, og avduker hva de kaller for verdens første integrerte in-store B2B-betalingsløsning.

Partnerskapet muliggjør en sømløs integrasjon av Twos betalingsløsning direkte inn i Flow Retails POS-systemer, som nå er lansert i fire av Eplehusets største butikker.

Denne integrasjonen representerer et betydelig fremskritt i effektivitet og kundeservice, og markerer en ny æra for in-store B2B transaksjoner, sier Tommy Sparøy, salgs- og partnersjef hos Flow Retail.

ANNONSE

LES OGSÅ: Etter suksessen i Sverige - nå lanserer Netonnet betalingsløsningen i Norge

Historisk sett har håndtering av in-store B2B-kjøp vært forbundet med betydelige utfordringer, da eksisterende B2B-betalingsløsninger ofte mangler kompatibilitet med POS-systemer, noe som resulterer i operasjonelle utfordringer og et kjøp som tar lang tid for både forhandlere og kunder å gjennomføre.

Forbedret kundeopplevelse

Denne prosessen håper man nå å kunne forenkle betydelig og Eplehuset, som drar nytte av dette samarbeidet, kan nå skilte med en fullt integrert B2B-betalingsløsning sømløst integrert i deres utsjekkingsprosess.

Siden vi begynte å jobbe med Two har vi sett forbedringer i vår kundereise, fjernet smertepunkter og gjort kunder mer tilfreds, spesielt mindre bedrifter, sier Line S. Ludvigsen, markedsførings- og e-handelssjef hos Eplehuset.

Eplehuset har allerede opplevd bemerkelsesverdig suksess i sin nettbutikk, med en økning på 108 prosent i nye salg og en 34 prosent økning i gjennomsnittlig ordreverdi, takket være en akseptrate på 90 prosent.

For å skape den optimale omni reisen har vi lenge hatt lyst til å tilby den samme løsningen i våre butikker og servicesentere. Etter å ha jobbet tett med Flow Retail og Two er vi stolte over resultatet og gleder oss til å rulle ut løsningen for alle våre bedriftskunder.

Del artikkel: