Planen er klar
Selskapet er aktivt på sosiale medier og har arrangert flere eventer i tilknytning til butikken. Å tilby gode produkter, som gir en uforglemmelig opplevelse, er mottoet til Leks Motor Oslo.
Vi er fornøyde med det halvåret vi nå har lagt bak oss, men gleder oss enda mer til å ta fatt på 2025. Nå har vi fått etablert verdifull erfaring, dyktige ansatte og har en klar plan for kommende år, sier Lønnum.
Han legger til at de i disse dager har passert sine første 1000 følgere på Facebook.
Ekstra hyggelig er det også å se at det går godt med tanke på salg og vi har en fortjeneste på salg, service og aktiviteter vi foretar oss slik at vi blir en solid, trygg og god aktør for kunder, leverandører og samarbeidspartnere.
"Har funnet oss en plass i markedet"
Nylig har aktøren dessuten tatt steget over i den digitale verden. En ny nettbutikk er på plass – selv om den fremdeles er under utvikling.
Det har vært mye jobbing i de første månedene, men vi ser at vi har funnet oss en plass i markedet, omsetter godt og får stadig flere kunder innom butikken. Videre har vi også lagt til rette for nettbutikk, hvor vi får stadig flere produkter tilgjengeliggjort på nettet, sier Lønnum.
Fremover skal det fortsatt ferske selskapet satse videre på arrangementer som engasjerer kundene. Men de skal også satse mot interkommunale selskapet, landbruk og hjelpeorganisasjoner, opplyser Lønnum.
Tilsvarende vil vi jobbe aktiv for å gi landbruksnæringen organisert i Norges Bondelag og Bonde- og småbrukarlaget, Felleskjøpet, Redningsselskapet og hjelpeorganisasjoner som Norges Røde Kors og Norsk Folkehjelp god service.