ANNONSE

PearlConvert styrker CX-satsing: “Får på plass enda en viktig brikke”

PearlConverts nye team for avdelingen Customer Engagement.
Foto: Siri Børnes
Linn Adine Andersen

Henter kompetanse fra Pearl Group.

ANNONSE

Det er nøyaktig fire måneder siden Pearl Group og Convert gikk sammen om å skape det nye e-handelshuset PearlConvert. Tilbake i april fortalte konsernsjef i Pearl Group, Geir Thoresen, at den nye satsingen ville være et viktig steg i veien mot målet om å nå en omsetning på 1,5 milliard innen 2026.

Nå deler PearlConvert nyheten om deres egen satsing. Ved å etablere en egen avdeling for Customer Engagement skal selskapet styrke sine tjenester innen CX og møte den økte etterspørselen etter enkelttjenester.

Teamet som utgjør den nye avdelingen består av spesialister som skal sørge for å styrke kunderelasjonene samt ta et større ansvar for kundereisen innen digital handel.

Med et eget team på seks spesialister innen martech, personalisering, lojalitet, salg og service så får vi på plass enda en viktig brikke i økosystemet som digital handel består av.

Vi kan tilby våre kunder en bedre totalpakke og åpenbare synergieffekter – hvor hele teamet fra utvikling til marketing spiller sammen, og løsningene er bygget på en felles forståelse for kundens utfordringer og potensiale, sier Torkel Johannessen, CEO i PearlConvert.

Johannessen uttaler videre at han gleder seg stort til å jobbe sammen med sine nye kolleger. Teamet er hentet over fra Pearl Group og består av Halvor Flesche Andreassen, Mubin Hamid, Celine Ekornåsvåg, Andreas Røed, Janne Cathrin Liland og Marie Løkås.

LES OGSÅ: Pearl Group kjøper opp Convert – på vei mot 1,5 milliard

Del artikkel: