Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Power-sjef bytter beite: “Har fått være med på en unik reise”

Ole Kristian Ullereng med Kåre André Jevanord.
Foto: S360
Linn Adine Andersen
linnadine@netthandel.no

Nå skifter han side i bransjen.

ANNONSE

Kåre André Jevanord har fungert som Chief Digital Officer i Power International og sett den svenske lanseringen vel gjennomført. Nå velger han å bytte beite og tiltrer sin nye stilling som leder for forretningsutvikling i digitalbyrået S360.

S360 kan skilte med kunder som Oda, Interoptik, Brilleland, Santander og Widerøe. I et tøft marked opplever digitalbyrået vekst og styrer mot et rekordår. Dette rekker Jevanord akkurat å bli en del av, da han blir en del av teamet allerede 1. november.

Jeg ser frem til å bidra med å oppnå nye milepæler og sette nye standarder i bransjen, sier Jevanord i en pressemelding.

Han vil bidra med kompetanse innen netthandel, omnikanal og ikke minst riktig utnyttelse av ny og relevant teknologi.

AI-revolusjonen byr på spennende muligheter som passer godt med min lidenskap for teknologi og lange erfaring med e-handel og omnikanal, sier Jevanord.

"Sirkelen er sluttet"

Ole Kristian Ullereng, Managing Director i S360 Norge, mener Jevanords kompetanse vil komme til nytte og glede for både eksisterende og nye kunder når byrået nå skal ta et fastere grep om det norske markedet.

Vi har lykkes med å beholde kunder over lang tid, samtidig som vi har fått inn nye og spennende kunder som blant annet Oda, Interoptik, Brilleland, Santander og Widerøe. Det har sikret en sunn vekst, og som et uavhengig byrå kan vi derfor ta investeringer for å posisjonere oss ytterligere i det norske markedet, sier Ullereng.

Jevanord kjenner godt til digitalbyrået, som har hatt et samarbeid med Power i åtte år. Overgangen blir dermed en naturlig utvikling av et allerede langt samarbeid, forklarer han.

Jeg er veldig takknemlig for tiden i Power, hvor jeg har fått være med på en unik og fantastisk reise. Etter den svenske åpningen av 29 varehus i august 2023, er omnikanal-konseptet til Power etablert i hele Norden, og med det føles det som sirkelen er sluttet, sier Jevanord.

Del artikkel: