Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Rusta til finalen i europeisk konkurranse: ”Stolte”

Erlend Kramer, Norgessjef i Rusta.
Foto: Johnny Vaet Nordskog
Linn Adine Andersen
linnadine@netthandel.no

Julekampanje kan dra seieren i land.

ANNONSE

Hvert år kåres de beste casene innen digital markedsføring i Europa i konkurransen Digital Communication Awards.

Denne gangen har Rusta finaleplass i kategorien Brand Campaign med deres julekampanje, "Julen ringes inn med Rusta". Det er landssjef for Rusta i Norge, Erlend Kramer, godt fornøyd med.

Det at vår kommunikasjon hevder seg internasjonalt er vi veldig stolte over. Jeg vil takke alle de flinke og dedikerte medarbeiderne vi har på markedsføring og kommunikasjon i Rusta, samt vår partner i Norge, PR-operatørene, som har vært med oss siden vi åpnet det første varehuset i Norge i 2014, sier Kramer i en pressemelding.

Vinnerne av konkurransen vil presenteres på en virtuell prisutdeling den 29. september.

Julestemning i september

Julehandelen står høyt hos Rusta. Hvert år forvandles en tredjedel av varehusene til komplett juleavdeling – og i kampanjen som førte til finaleplass ønsket selskapet å invitere journalister, influensere og frilansere til et inspirerende event.

Arrangementet skal ha vært en suksess som styrket merkevarens posisjon i Norge.

I år er det tredje året på rad vi skaper julestemning i september og vi ser at dette har en positiv effekt for relasjonsbygging for Rusta med viktige opinionsledere, samt bidrar til å inspirere kundene våre i førjulstiden, sier Kramer.

Rusta har per i dag 44 varehus i Norge. Målet skal være fortsatt vekst og ytterligere ekspansjon i både Norge, hjemlandet Sverige samt Finland og Tyskland i årene som kommer.

Del artikkel: