Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
- Plussartikler
- Rabatter og avtaler
- Event og Nettverk
- Maksimer synligheten din og øk salget
Årets høysesong for e-handlere nærmer seg, nemlig Black Week og den etterfølgende julehandelen.
Det preppes og rigges som aldri før – og nok en gang gjenstår det å se om netthandelen vil fortsette å ta andeler under shoppinghøytiden. Men i år er konkurransen fra utenlandske aktører tøffere enn noensinne.
Det bekreftes i en rapport fra Salesforce, som viser at kinesiske e-handelsplattformer forventes å stå for 160 milliarder dollar av november- og julehandelen – i det globale markedet.
Aktører som Shein og Temu kan ta så mye som 21 prosent av den globale handelen i denne perioden, sier Martin Lindahl, Regional Vice President i Salesforce, i en pressemelding.
Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
Del artikkel: