ANNONSE

Salget stiger allerede – sikter mot eventyrlig Valentineshelg

Julie Victoria Jansen, SoMe- og presseansvarlig i Kondomeriet.
Foto: Kondomeriet
Linn Adine Andersen

Håper på samme sterke økning som i fjor.

ANNONSE

Mandag 14.februar er det tid for alle hjerters dag. Valentines Day er ikke den største salgsdagen i Norge, men særlig de yngre forbrukerne viser til en stadig økende trend i å gjøre litt ekstra stas på partneren sin nettopp denne dagen.

For Kondomeriet har Valentines Day vist seg å være en av de absolutte største tidene for salg i både butikker og nettbutikk, forteller Julie Victoria Jansen, sosiale medier- og presseansvarlig hos Kondomeriet, til Ehandel.

Vi ser at alle hjerters dag tenner lysten hos det norske folk! Nordmenn har generelt blitt frekkere og salget av parleketøy stiger. Det er tydelig at Kondomeriet er blitt en populær destinasjon for par som ønsker å gjøre den gode sexen enda bedre, forteller Jansen.

I tiden før Valentines Day i 2021 økte Kondomeriet omsetningen med over 200 prosent. Antall solgte produkter i samme periode økte med nærmere 150 prosent, og nå håper Jansen på en like eventyrlig salgsperiode over helgen.

Vi har en rekke gode Valentineskupp, og har satt sammen flere pakketilbud som består av bestselgere og orgasmefavoritter blant våre kunder. Pakketilbud blir bare mer og mer populært, og det er tydelig at nordmenn ønsker seg mer av det gode. Uttrykket "jo mer, jo bedre" passer altså godt til nordmenns kjøpsvaner i dagene før Valentines Day, avslutter Jansen.

Del artikkel: