I et "visjonært brev" til investorer skriver styreleder Donald Tang om et nytt initiativ som har fått navnet "Supply Chain as a Service".
Dette innebærer at Shein vil gjøre sin distribusjonskjede, infrastruktur og teknologi tilgjengelig for globale merkevarer. Det rapporteres av Wall Street Journal.
Denne banebrytende strategien vil tillate eksterne merkevarer og designere å dra nytte av Sheins sofistikerte infrastruktur og teknologi for leveransekjeden, skriver Tang og fortsetter:
Et samarbeid som vil revolusjonere hvordan nye moteartikler testes og spores, og tilbyr en unik blanding av innovasjon og effektivitet til det globale motemarkedet.
Shein, grunnlagt allerede i 2008, har tidligere blitt verdsatt til over 100 milliarder dollar og har i dag USA som sitt største marked. E-handelsgiganten avslørte i høst at de har over 1,3 millioner kunder i Norden, og at de ikke utelukker å lansere en nordisk markedsplass.
LES OGSÅ: Så mange kunder har Shein i Norden – og dette er planene deres