I en pressemelding forteller Maria K. Ebbestad, sexolog og pressesjef i Nytelse.no, at årets Singeldag bidro til salgssuksess for nettbutikken.
I forkant av årets markering har nettbutikken sett seg nødt til å sette inn ekstra bemanning på lageret.
Slike dager er blitt veldig viktig for oss, og det gir en god indikasjon på hva vi kan forvente oss på Black Friday og Cyber Monday, sier Ebbestad.
Utvider sortimentet med ny adventskalender
Ifølge Ebbestad handler nordmenn mer sexleketøy nå enn tidligere, og da spesielt til menn.
Det er fint å se at menn har fått øyne opp for en verden av sexleketøy. Utviklingen har vært enorm på den fronten, så det er ikke overraskende at det er kategorier til menn som øker mest, sier Ebbestad.
Aldri før har etterspørselen etter erotiske adventskalendere vært større og for første gang har Nytelse.no sett seg nødt til å utvide sortimentet med en helt ny kalender. Denne er spesifikt rettet mot nysgjerrige og kvalitetsbevisste par.
Vi har tatt utgangspunkt i tidligere tilbakemeldinger fra kunder og sett på resultatet i vår sexundersøkelse som kartlegger nordmenns sexvaner, forteller Ebbestad avslutningsvis.
LES OGSÅ: Salg av julekalendere har eksplodert: ”Venteliste siden i fjor”