Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Singles Day-suksess for Nytelse.no - økte med 130 prosent

Sexolog og pressesjef i Nytelse.no, Maria K. Ebbestad.
Foto: Nytelse.no
Linn Adine Andersen
linnadine@netthandel.no

Øker forventningene til Black Week.

ANNONSE

I går gikk den noe mindre kjente salgsdagen Singles Day av stabelen, og for netthandelsselskapet Nytelse.no gikk salget over all forventning.

Slike dager er blitt veldig viktig for oss, og det gir en god indikasjon på hva vi kan forvente oss på Black Friday og Cyber Monday, forteller Maria K. Ebbestad, sexolog og pressesjef i Nytelse.no, til Ehandel.

I følge Ebbestad har nordmenn virkelig fått øynene opp for Singles Day, og handler som aldri før. Gårsdagens salg hos Nytelse.no økte med hele 130 prosent, sammenlignet med 2020.

LES OGSÅ: Salg av julekalendere har eksplodert: "Venteliste siden i fjor"

Tidligere i høst fortalte pressesjefen til Ehandel at salget av adventskalendere har eksplodert, samt at flere kunder har stått på venteliste helt siden i fjor. I løpet av Singles Day var adventskalendere det mest solgte produktet.

Salget av adventskalendere har vært helt villt i år. Vi har hatt mange flere enn tidligere år, og vi har faktisk kastet oss rundt og pakket enda flere på grunn av stor pågang, men nå begynner det å gå mot slutten, og vi blir helt klart utsolgt før advent, sier Ebbestad.

Selskapet har de siste årene opplevd kraftig vekst og målet for 2020 var å bikke 60 millioner kroner i omsetning. I følge Proff.no endte fjorårets omsetning på rett over 68 millioner kroner. Ebbestad vil ikke bekrefte total omsetning hittil i år, men deler at selskapet allerede har slått fjorårets rekord for en stund siden.

Del artikkel: