Arild Horsberg og Are Solberg er de nyeste tilskuddene til Forte Optimize, Forte Digitals selskap innen vekst- og markedsføringstjenester.
Førstnevnte har i mer enn 30 år ledet Bas kommunikasjon, et byrå spesialisert på personalisert kommunikasjon. Han tar med seg Are Solberg, tidligere COO i samme selskap.
Vi har fulgt Forte Digital en god stund og er mildt sagt begeistret for hva de har fått til på såpass kort tid. Vi gleder oss særlig til å jobbe tverrfaglig med hele selskapet. Altså, ikke bare med markedsførere slik vi er vant til, men med dyktige utviklere, IT-arkitekter, data scientist, designere og rådgivere, sier Horsberg.
Lojalitet og gjenkjøp
Horsberg blir sammen med Solberg partner i Forte Optimize, som ledes av tidligere Kahoot-topp Agnete Tøien Pedersen. Sammen skal de lede utviklingen av Forte Optimize sine satsninger innen personalisert kommunikasjon og MarTech.
Daglig leder i Forte Optimize, Agnete Tøien Pedersen, er sikker på at selskapet har fått på plass en svært etterspurt kompetansemiks få andre i bransjen klarer å matche.
I Forte Optimize er vi eksperter på å hjelpe kundene våre med vekst. Med Arild og Are med på laget styrker vi kompetansen på den kanskje viktigste og mest uutnyttede delen av kundereisen, nemlig lojalitet og gjenkjøp.