Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Slik lykkes du som ny e-handler med markedsføringen av nettbutikken din

Karl Lindberg, Ebba Andersson och Sofie Okstad. // Foto: Pressebilder
Fremhev gjerne bedriftens "why", tipser ekspertene.
David Gustavsson

Endelig har du startet din nye nettbutikk og har kommet i gang med salget. Men hva nå, da? Må du ikke også reklamere litt for produktene dine? Jo, det pleier å være en veldig god idé. Hvis man ikke synes, så finnes man jo ikke. Slik er det på alle fronter nå til dags.

Så hvordan ta fatt på markedsføringen? Netthandel bestemte seg for å finne ut av dette med hjelp fra tre eksperter.

Først ut er Google Ads-eksperten Karl Lindberg fra byrået AdRelevance. Det er alltid en veldig god idé å annonsere produktene dine på Google og å dukke høyt opp i søket.

Logg inn for å fortsette lesingen

Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!

Del artikkel: