SPONSET INNHOLD

Slik opplever Garasjetid suksess på nett

Garasjetid har en helt særegen strategi for å selge sine produkter på nett. En spennende tilnærming, som manglet den siste brikken for å lykkes. En betalingsløsning som gikk som hånd i hanske med strategien.

Betalingsløsning - den manglende brikken i suksessen

Den manglende brikken i puslespillet som skulle vise seg å være en suksess for Garasjetid, var å finne en partner som ikke bare leverte en sømløs betalingsløsning, men som bidro aktivt for at selskapet skulle lykkes med strategien. Det var her Svea kom inn i bildet. 

Derfor lykkes du med betalingsløsninger fra Svea 

Da Svea tok kontakt, forstod Garasjetid raskt hvordan løsningen de fikk presentert kunne effektivisere selskapets betalingsprosesser, og forbedre den totale kundeopplevelsen. 

  Ville ikke gå live før alt var på plass

-Det tok litt tid. Nettopp fordi vi ikke vil gå live med en kunde før vi vet at alt er på plass, sier Eirik Skjolden, Sales Manager i Svea. Han smiler stolt av å kunne kvalitetssikre løsningen overfor kunden. 

Det er tydelig at kvaliteten skinner gjennom. For en ny betalingsløsning har ikke bare effektivisert betalingsprosessen, det har også åpnet dørene for nye strategier og salgsmuligheter. Garasjetid kan nå fortsette å transformere en bransje som tidligere var preget av analoge metoder. 

Alltid noen som svarer

Når all tid blir prioritert på å digitalisere bilpleiebransjen, så er det godt å ha noen lett tilgjengelig dersom det skulle oppstå utfordringer. Alle kunder i Svea får en egen rådgiver som de kan ringe til med alle spørsmål de måtte ha. Rådgivere med både teknisk og strategisk kompetanse. 

-Vår erfaring med Svea er at de er veldig profesjonelle og løsningsorienterte, forteller Bjørn-Aage Bredal, Garasjetid.

Garasjetid berømmer Svea for sin proaktive tilnærming til problemløsning. Enten det er tekniske feil eller andre utfordringer, leverer Svea konsekvent effektive løsninger og sørger for at ting blir tatt hånd om med en gang. 

Men hva sier Garasjetid sine kunder?

Et av kjennetegnene ved Garasjetid og Svea sitt samarbeid, er friheten det gir kundene ved betaling. Ulike betalingsmåter er avgjørende, og hver kunde har ulike preferanser og behov. Svea gjør det mulig for Garasjetid sine kunder å velge sin foretrukne betalingsmåte. 

Slik ønsker forbrukere å betale 

Med et prisvinnende kundesenter får kundene alltid rask og god hjelp hvis de skulle ha spørsmål til betalingen. Det er en del av totalopplevelsen Svea leverer. 

Økt salg

Ved å gjøre betalingen enklere har Svea bidratt til Garasjetids suksess, og vært vitne til en økning i salget. Et klart bevis på at samarbeidet har hatt effekt. 

-Svea er enkle å samarbeide med, og de gjør det enklere for kundene våre å betale. Vi har også sett en positiv utvikling i salg etter å ha inngått partnerskap med Svea, sier Ulf E. Andersen, Garasjetid.  

 

Les mer om betalingsløsninger fra Svea

Del artikkel: