ANNONSE

Slik skal de kapre nye markeder – med egne merkevarer og liveshopping for gutta

CMO i Garasjetid, Bjørn-Aage Bredal, her med gründer og daglig leder Hugo Rask-Jensen. // Foto: Netthandel
Bredal forteller om selskapets nysatsing.
Linn Adine Andersen

I forbindelse med offentliggjøringen av resultatregnskapet for 2023 fortalte Garasjetid at man har flere planer om å utvide virksomheten, etter et fjorår som endte med økte inntekter om så med lavere marginer.

Vi tok en prat med salgs- og markedssjef i Garasjetid, Bjørn-Aage Bredal. Om fjoråret forteller han at et konstant fokus på kundeveien sikrer nok et lønnsomt år for den Sandefjord-baserte nettbutikken.

Kundene har stor grad av tillit til oss. Vi leverer som lovet, og gjenkjøpsandelen er stor, samtidig som vi treffer nye kunder, sier Bredal til Netthandel.

Han forteller videre at trivsel, informasjon og riktig opplæring av de ansatte, i tillegg til god kundeservice, riktig prising av produkter samt en sterk og rask logistikk er nøkkelfaktorer.

Logg inn for å fortsette lesingen

Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!

Del artikkel: