Influenseren Vegard Harm er, foruten å være én av årets verter under NXT-konferansen i oktober, også blant de største av norske influensere på Instagram med over 500 000 følgere. Han har tatt del av flere populære tv-programmer som VegardxFunky og Kompani Lauritzen i tillegg til sine egne seersuksesser, Life of Harm og Harm & Hegseth.
Dessuten er han en ettertraktet profil for merkevaresamarbeid, noe som synes godt når tallene fra 2021 er klare i Vegard Harm AS. Samtidig om inntektene økte med nærmere 165 prosent til litt over 7 millioner kroner, endte resultatet på 4,5 millioner kroner etter skatt. Dette melder E24.
Som en attraktiv VGTV-profil har han altså kraftig økt inntektene gjennom fjoråret. Harm startet sin karriere på Vine hvor han kjapt kapret en stor følgerskare som har fulgt profilen gjennom tenårene og inn i voksenlivet.
I oktober står han på scenen i Oslo Spektrum sammen med Christine Dancke som en av årets verter under NXT Nordic 2022 – og som et ypperlig eksempel på målgruppen e-handelen skal få ekspertkunnskap om under konferansen, nemlig Gen Z.
LES OGSÅ: Metaverse til årets NXT – med Gen Z i fokus
LES OGSÅ: Managementbyrået avslører – slik jobber de mot suksessen