En av de viktigste aspektene ved en grundig helsesjekk av en nettbutikk er å evaluere brukeropplevelsen. Uansett om det er en B2C- eller B2B-løsning, er brukervennlighet nøkkelen. Vi i PearlConvert vil bidra til å analysere nettbutikken din med overnevnte og alt fra design, kundereisen på nett, søkemotor, navigasjon, sikkerhet og performance på tvers av enheter og den generelle arkitekturen av systemer du har valgt.
Så, hvordan kommer vi i gang?
Før helsesjekken tar vi en prat med dere for å bli kjent, få en bedre forståelse av utfordringene deres og kartlegge bedriftens mål og målgruppe. Det er mange muligheten i en helsesjekk. Det viktigste er at vi blir godt kjent og enige om hvor skoen trykker mest.
Så, hvorfor er det viktig å starte 2024 med en helsesjekk av nettbutikken din? Svaret er enkelt: en sunn nettbutikk gir bedre resultater. Ved å utnytte kunnskapen og kompetansen til eksperter, kan du identifisere og gripe muligheter for forbedring som kan ha en betydelig innvirkning på suksessen til din B2C- eller B2B-nettbutikk.
La 2024 være året der din nettbutikk når nye høyder gjennom en grundig og nøye gjennomtenkt helsesjekk. Ved å ta de riktige skrittene nå, kan du legge grunnlaget for en vellykket og bærekraftig fremtid for din digitale handelsplattform.
Ta kontakt på mail hans@pearlconvert.no eller gå inn på www.pearlconvert.no for å lese mer om hvordan vi jobber.