Vi er utrolig stolte av den jobben som gjøres på kundesenteret og hva de leverer hver eneste dag, sier administrerende direktør i Mester Grønn, Erling Ølstad.
Hard konkurranse
Kundesentre blir undersøkt og målt av observatører uten at de selv har kjennskap til det, såkalte mystery shoppers. Hvert kundesenter blir kontaktet 30 ganger hvor observatørene gjennomfører rollespill fordelt på telefon, chat og e-post.
Dette er tredje gang Mester Grønn vinner hovedprisen i hard konkurranse med store selskaper som Scandic, Vinmonopolet, Godtlevert og Norsk Tipping.
Det at vi har kundesenteret i eget hus gir en nærhet til produkter og mennesker som skaper trygghet for våre kunder. På telefon, epost og chat møter vi mennesker i alle livets faser, da er kunnskap og forståelse helt avgjørende. Med en ledelse som er langt over middels interessert i å levere gode kundeopplevelser smitter det over på hele teamet og skaper suksess, sier Ølstad.