ANNONSE

Stormberg skal slå fjorårets rekorduke

Nina Johannessen Naalsund, e-commerce sjef i Stormberg.
therese.karlsrud.haugen

“Vi har rigget oss godt”

ANNONSE

Siden Black Week i fjor har turtøysprodusenten Stormberg fått på plass et par funksjoner som de tror blir særlig viktig under årets salgsfest, hvor de nå satser på å samkjøre kampanjene på nett sterkere med sine fysiske butikker.  

Nytt av året er Klikk&Hent-funksjonen vår som vi tror blir veldig viktig. I tillegg har vi fått på plass elektronisk byttelapp som gjør det enda enklere for kundene våre i omnikanalen Stormberg, sier Nina Johannessen Naalsund, e-commerce sjef i Stormberg, til Ehandel. 

LES OGSÅ: Blivakker om Black Friday: - Vi skal knuse fjoråret

Utover dette blir selskapet å kjøre på med de samme suksessoppskriftene som i fjor, da det viste seg å fungere bra. 

Vi spiller videre på de elementene som fungerte bra i fjor, og gjør noen justeringer både innhold, type tilbud og grafisk utforming. Vi kommer også til å ta i bruk messenger i større grad i våre nettbutikker. 

Satser på 10 prosent økning 

Selskapet tok også del i årets Singles Day, hvor kampanjen skal ha blitt stor suksess. Nå er de spente på hvordan dette slår ut mot Black Week, hvor de forventer en omsetningsvekst på 10 prosent sammenlignet med 2018. 

Vi jobber mot en økning på 10% mot fjorårets rekorduke. Tøffe tall, men vi har rigget oss godt over tid så de skal vi nå og slå. 

Ettersom Black Friday faller så nærme desember som 29.november i år er det nærliggende å tro at flere også vil gjøre noen julegavekupp. Dette er noe Stormberg er godt forberedt på. 

Vi tror på en solid økning i julehandel denne uken, trigget av løsningen vår med byttelapp og mulighet for å betale i februar.

Del artikkel: