Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Stresser ikke med utfasingen av Blush: "Samler kreftene"

Lisa Bruzelius, adm. dir. i Youty Group – straks bedre kjent som Nordicfeel Group. // Foto: Presse
Samler kreftene for å gjøre Nordicfeel til den selvsagte utfordreren på skjønnhetsmarkedet.
Linn Adine Andersen
linnadine@netthandel.no

Etter 15 år er det straks over for norske Blush. Nettbutikken som selger produkter innen skjønnhet og velvære har vært gjennom flere eierskifter, blant annet da de ble kjøpt opp av Komplett Group tilbake i 2012.

Senere ble Blush en del av det nordiske konsernet som i dag heter Youty Group, sammen med sminkeaktørene Eleven og Nordicfeel. Nå er det imidlertid også dags for å glemme navnet Youty. For konsernet har bestemt seg for å satse alt på varemerket Nordicfeel – resten havner i grava.

Logg inn for å fortsette lesingen

FÃ¥ tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!

Del artikkel: