Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Strømmetjenesten dobler innsatsen i Norge: “Godt rigget”

Marte Brunelius og Julianne Fjær v/Bookbeat Norge.
Foto: Helene Jelsø Spanthus
Linn Adine Andersen
linnadine@netthandel.no

To nye tilskudd skal bidra til videre vekst.

ANNONSE

Drøyt et år etter lansering i Norge dobler den digitale strømmetjenesten staben i Norge. Det vil si – det lille Norgesteamet på to personer blir til fire med ny kurator og markedskoordinator.

Det er Marte Brunelius og Julianne Fjær som er de nye tilskuddene i Bookbeat Norge.

Med Marte og Julianne om bord er vi godt rigget for ambisjonene vi har for Norge de neste årene. Det skal sies at med oss har vi også 150 andre kollegaer i Stockholm som vi drar nytte av hver eneste dag, men det er likevel litt ekstra stas når vi nå får en hundre prosent økning av flinke folk på det norske teamet, sier Marianne Vågan, Director Business Development i Bookbeat Norge, i en pressemelding.

Fjær har tidligere erfaring fra abonnementstjenesten Goodiebox i Danmark og Brunelius har 12 år bak seg i AdLibris hvor hun har jobbet med innkjøp og salg av norske bøker.

Det digitale markedet vi opererer i har fremdeles mye potensiale og jeg synes det er fantastisk å kunne bidra til å gi flere mennesker mulighet til å lese og lytte til gode historier gjennom tjenesten vår. Nå gleder jeg meg til å være med å bygge opp merkevaren BookBeat i Norge ytterlige – og ikke minst til å kunne være med å utvikle og tilby den beste strømmetjenesten innen e- og lydbøker, sier Fjær.

Også Brunelius ser frem til å jobbe med markedet for digitale lydbøker hos det svenske selskapet som per i dag er en av de ledende strømmetjenesten for e-bøker og lydbøker i Europa.

Jeg har alltid elsket bøker og har en lang historie som lydboklytter, fra barndommen på 80-tallet med kassettbøker via cd-bøker og nå digitale lydbøker. Nå ser jeg frem til å hjelpe lytterne med finne veien til mange herlige leseopplevelser hos oss, sier Brunelius.

Del artikkel: