Netthandelsleverandøren Ateles rekrutterer til sitt norske team, med en Client Success Manager og en prosjektleder.
Ateles leverer løsninger basert på markedsledende standardplattformer og har kunder som Maxbo, Gant, Gina Tricot, Daniel Wellington og Møller Mobility Group. Selskapet har kontorer i både Stockholm, Göteborg, Linköping i tillegg til Oslo.
Det har vært et tydelig mål å ansette de beste vi kunne finne fra kundesiden denne gangen, de som har bred og lang erfaring fra landets største og ledende selskaper innen digital handel. Interessen for stillingene har vært over all forventning og vi er henrykt over å ha fått muligheten til å velge kandidater på øverste hylle, Sverre Øier, Country Manager Ateles, i en pressemelding.
Til Oslo-kontoret ansetter de nå Aron Wallden som Client Success Manager. Han har jobbet med netthandel siden 2013 og har de siste fire årene vært nettbutikksjef for Dressmann.com og Voltfashion.com i Varner Group. Hans hovedfokus i Ateles vil være optimalisering og videreutvikling av nye og eksisterende kunder.
Jeg ser frem til å være en del av et sterkt kompetansemiljø, der kunde, utvikling og vekst er i fokus. Jeg håper å kunne bidra med min erfaring fra detaljhandel og E-com for å skape verdier på alle nivåer, Aron Wallden.
I tillegg tar Inge Andresen rollen som prosjektleder på det norske kontoret. Han har mange års erfaring innen digital forretningsutvikling både i linjeorganisasjon og prosjekt, blant annet som digital sjef for Raise Gruppen (Nikita Hair) og e-handelssjef for Stena Line og NetCom (Telia). De siste fem årene har Andresen jobbet som produkteier for coop.no med hovedfokus på dagligvarekjeder og "master brand".
Etter mange fine år på kundesiden, ser jeg frem til å være en del av Ateles-teamet og sammen skape digitale kundeopplevelser i verdensklasse for våre kunder, sier Inge Andresen.