Dette er fantastisk. Norge er et av vĂ¥re absolutt viktigste markeder, sĂ¥ det er naturlig for oss Ă¥ ta neste steg inn pĂ¥ markedet. Gjennom vĂ¥r brand store kommer vi nærmere kunden og kan gi en helhetsopplevelse av Casall som varemerke – en viktig del av vĂ¥r omnikanalstrategi, kommenterer Carl-Fredrik Surtevall, administrerende direktør i Casall.
Det er det svenske designbyrĂ¥et Specific Generic som stĂ¥r for designet av sportsplaggene og -utstyret til Casall. Isabel Serrander, kreativ sjef hos byrĂ¥et, forteller at de har forsøkt Ă¥ skape et eksklusivt merke hvor mote møter innovativ funksjon.
Surtevall bekrefter dessuten at Casall har jobbet med norske influensere over lang tid, og disse er selvsagt invitert pĂ¥ en forhĂ¥ndsĂ¥pning dagen før den offisielle butikkĂ¥pningen.
Vi har jobbet lenge med norske influensere og hatt et sterkt community og en nær relasjon med vĂ¥re norske sluttkunder. VĂ¥r nye butikk blir en ytterligere mulighet for oss Ă¥ styrke det bĂ¥ndet og signalisere hvor viktig vi mener den norske kunden og det norske markedet faktisk er, avslutter Casall-sjefen.