Dette er fantastisk. Norge er et av våre absolutt viktigste markeder, så det er naturlig for oss å ta neste steg inn på markedet. Gjennom vår brand store kommer vi nærmere kunden og kan gi en helhetsopplevelse av Casall som varemerke – en viktig del av vår omnikanalstrategi, kommenterer Carl-Fredrik Surtevall, administrerende direktør i Casall.
Det er det svenske designbyrået Specific Generic som står for designet av sportsplaggene og -utstyret til Casall. Isabel Serrander, kreativ sjef hos byrået, forteller at de har forsøkt å skape et eksklusivt merke hvor mote møter innovativ funksjon.
Surtevall bekrefter dessuten at Casall har jobbet med norske influensere over lang tid, og disse er selvsagt invitert på en forhåndsåpning dagen før den offisielle butikkåpningen.
Vi har jobbet lenge med norske influensere og hatt et sterkt community og en nær relasjon med våre norske sluttkunder. Vår nye butikk blir en ytterligere mulighet for oss å styrke det båndet og signalisere hvor viktig vi mener den norske kunden og det norske markedet faktisk er, avslutter Casall-sjefen.