Det viktigste for meg er å investere i kundene. Det skaper langsiktig levedyktighet. Telefonen og e-posten er alltid med meg, tilgjengelig 24 timer i døgnet for kundene våre, sier Skotner i en pressemelding.
Han forteller videre at en liten oppstartsstruktur muliggjør denne tilnærmingen. Ei heller har han planer om å bli ledende i markedet. Jakten på rask vekst kan svekke fokuset på det viktigste, nemlig kundene og menneskene bak bedriften, forklarer gründeren.
Målet mitt er ikke å bli størst – det tror jeg faktisk tar livet av mange selskaper. Vi skal være en liten, men solid bedrift som kan tilby våre ansatte gode lønninger og skape en positiv arbeidsplass. Mennesker i fokus hele veien, både kunder og ansatte, sier Skotner.
Så langt skal nettbutikken Modernhome oppleve sunn vekst, og vokser i sitt eget tempo med en stabil økonomi, opplyser han.
"Ekstremt kostnadsbevisst"
Skotner legger ikke skjul på at han går inn i en krevende bransje. Og driften står han stort sett for selv, men hjelp av familien ved behov.
Her jobber vi døgnet rundt. Jeg er stort sett en enmannsbedrift, men får hjelp av min 73 år gamle far og 13 år gamle datter når det trengs.
Han ønsker å motbevise trenden med dårlig kundeservice i netthandelen og tror på lojale kunder gjennom et sterkt kundefokus.
Jeg er ekstremt kostnadsbevisst. Jeg vil heller bruke penger på kundene og produktene enn på oppgaver jeg kan utføre selv, sier Skotner.