Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Vellykket åpning for den svenske utfordreren – spillkonsept tiltrakk over 100 i kø

Camilla Persen, regionsjef Lagerhaus Norge // Foto: Lagerhaus
"Lek, overraskelser og glede passer veldig godt med det vi ønsker å formidle".
Linn Adine Andersen
linnadine@netthandel.no

Forrige uke åpnet Lagerhaus sin femte butikk i Norge. Over 100 kunder stod i kø for å få med seg åpningen som var preget av butikkjedens nye spillkonsept.

53 kort ble delt ut til de første, ventende kundene i køen – og i spillet "Hvem trekker Jokeren" ble det delt ut 53 produkter og gavekort til kundene.

ANNONSE

Våre ledende prinsipper er å skape "happy moments", og for oss er det en selvfølge at våre sterkeste entusiaster som er tidlig ute og står i kø ved våre åpninger fortjener en overraskelse. Lek, overraskelser og glede passer veldig godt med det vi ønsker å formidle, og vi tror det er derfor mange besøker oss og ønsker å bli medlem hos oss, forteller Camilla Persen, regionsjef for Lagerhaus Norge, til Netthandel.

Hun forteller at butikkjeden i hjemlandet Sverige har en av landets største kundeklubber. Ambisjonen er å bygge et like stort fellesskap i Norge.

Hvordan er responsen på butikkåpningene i Norge, sammenlignet med i Sverige?

Nå åpner vi ikke like mange butikker i Sverige som i Norge, hvor vi er på en vekstreise, men vi har ulike utfordringer i de forskjellige landene. I Sverige er vi godt kjente og etterlengtede på nye steder, noe som skaper engasjement av den grunn. I Norge er vi mindre kjente, og derfor ønsker vi å gjøre det lille ekstra for de som legger merke til oss når vi åpner, sier Persen.

20 prosent vekst i nettbutikken

Om den videre vekstreisen forteller regionsjefen at butikkjeden er i dialog med en rekke eiendomseiere. Målet om å åpne rundt fem butikker i åtte, står fast.

Neste butikkåpning er den 19. juni på Kvadrat senter, og til høsten åpner vi Lagerhaus' første flaggskipsbutikk i Bogstadveien, sier Persen.

Hvordan har salget online gått så langt i år?

Hittil i år har vi økninger tilsvarende cirka 20 prosent på vår netthandel, og vi ser ingen tendenser til at dette vil avta, snarere øke i takt med at vår kjennskap øker i Norge.

Del artikkel: