Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Vi har ny logo og nettside!

Linn Adine Andersen og Therese Karlsrud Haugen, fra Ehandels norske redaksjon.
therese.karlsrud.haugen

En nordisk redaksjon.

ANNONSE

Etter at Ehandel.com ble kjøpt opp av EhandelSE som eies av LRF Media i fjor, har vi nå blitt en del av et nordisk mediehus for netthandel med virksomhet i både Sverige, Danmark og Finland i tillegg til Norge.

Hittil har Ehandel.se, Ehandel.com, Ehandel.dk og Ehandel.fi dog hatt hver sin plattform, men nå blir vår nordiske satsing til virkelighet også når det gjelder det tekniske. Derfor har vi alle nå fått ny side med felles logo. Dette betyr at vi fremover vil bruke WordPress. 

Det finnes mye innhold og kunnskap som er interessant for alle netthandlere, både det som skjer innen Norden og det som skjer internasjonalt. En felles merkevare og en felles plattform gjør det også enklere å utvikle nye tjenester til netthandlere og vi får mer effekt av vårt tilbud ut mot netthandelsleverandører og partnere der mange ønsker å samarbeide nordisk, sier Johan Svensson, CEO i Ehandel. 

Flere tjenester blir tilgjengelige

I forbindelse med denne nylanseringen kommer vi i tiden fremover til å teste oss frem når det gjelder vårt redaksjonelle innhold, samtidig som vi skal lansere flere nye tjenester, som finnes på noen av markedene fra før. 

En av våre største satsinger fremover blir å skape merverdi i medlemskap for netthandlere. Vi kommer også til å ha et tydeligere utgangspunkt når det gjelder bærekraft og her håper jeg at vi med et nærmere nordisk samarbeid kan få mer kraft, sier Svensson.  

Ekspansjon av event

I tillegg er ekspansjonen av blant annet netthandelskonferansen NXT Nordic, som kommer til Stockholm den 17. september, en stor del av den nordiske satsingen.  

Vi har veldig sterke lokale redaksjoner, som nå får muligheten til å samarbeide som en nordisk redaksjon. Det blir superspennende å se hva som kommer ut av det, avslutter Svensson.

Del artikkel: