ANNONSE

Vil sette standarden i det nordiske markedet – derfor står de over Black Friday

Johan Gerdevåg, markedsføringssjef i Biltema i Sverige // Foto: Biltema
"Viktig for oss."
Linn Adine Andersen

Biltema tror ikke på Black Friday. Nok en gang boikotter de dagen som for mange andre i bransjen er den mest innbringende i året.

Butikkjeden føyer seg dermed inn i rekken av handelsaktører som står over prisnedsettinger og "sorte kampanjer" i november.

Vi tror ikke på å lokke kunder med store rabatter én gang i året. Strategien vår er å tilby gode priser hele året, slik at alle kan kjøpe det de trenger når de trenger det. Det er viktig for oss at kundene kan stole på at vi alltid har lave priser, ikke bare på Black Friday, kommenterer Johan Gerdevåg, markedsføringssjef i Biltema i Sverige, i en pressemelding.

Lavpriskjeden forteller videre at de søker å tilby langsiktig bærekraftige priser og tilgjengelige produkter.

Ved å prioritere lave priser hele året, fremfor midlertidige kampanjer, ønsker selskapet å sette en standard for hvordan bedrifter kan skape verdi for kundene sine på det nordiske markedet, står det i meldingen.

Del artikkel: