Stord er spennende for oss. Leirvik blir en av de minste byene i Norge vi er til stede i, men kombinasjonen av befolkning og næringsliv og en spennende restaurantflora tilsier at dette skal bli suksess, sier Elisabeth Stenersen, daglig leder i Wolt Norge, og fortsetter:
Det siste året har vi lansert tjenesten vår på en rekke mindre steder, og vi ser at etterspørselen er god også her. Alle skal ha mat, og tidsklemma er ikke mindre på Stord enn i Oslo. Vi ser at det som tidligere kanskje var en slags hverdagsluksus, har blitt en del av folks dagligliv.
Ikke redd for konkurranse
Noen av Wolts konkurrenter er allerede til stede i Stord, deriblant Foodora. Men Woltsjefen er ikke bekymret for konkurransen fra den andre leveringstjenesten.
Vi lever godt med konkurranse. Det skjerper oss og gjør at vi hver dag kan levere en litt bedre tjeneste til både kunder og samarbeidspartnere hver dag, sier Stenersen.
Når vi nå åpner for bestillinger på Stord er det med det største og bredeste utvalget her. Det er viktig for oss at når vi kommer inn i et nytt marked, så sikter vi på å tilby det beste produktet i markedet og det mener vi klarer å gjøre i Stord også.
LES OGSÅ: Etterlengtede produkter til Wolt Market – satser med XL-produkter for storhusholdning