Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
- Plussartikler
- Rabatter og avtaler
- Event og Nettverk
- Maksimer synligheten din og øk salget
Forrige uke presenterte XXL nok en skuffende kvartalsrapport, hvor det stod klart at sportskjempen ville hente ytterligere 600 millioner kroner for å overleve krisen.
Et lyspunkt i rapporten var imidlertid at man ser tegn til bedring i det svenske markedet, selv om de norske og finske forbrukerne holder igjen på pengene.
Nå forteller XXL at de for første gang skal teste ut popup-konseptet – og åpner butikk i Stockholm i samarbeid med varemerket Oakley.
Vi står klare med superengasjert personale og massevis av kunnskap og produkter som vi tror vil gjøre kundene våre ekstra fornøyde. Vi ser veldig frem til samarbeidet med Oakley, sier Tobias Eriksson, varehussjef på XXL City, i en pressemelding.
Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
Del artikkel: