Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

XXL åpner popup i Stockholm – "kan nesten ikke vente"

Simen Helly-Hansen, konsernsjef for kategori, innkjøp og vareforsyning i XXL // Foto: Oakley/XXL
I samarbeid med Oakley.
Linn Adine Andersen
linnadine@netthandel.no

Forrige uke presenterte XXL nok en skuffende kvartalsrapport, hvor det stod klart at sportskjempen ville hente ytterligere 600 millioner kroner for å overleve krisen.

Et lyspunkt i rapporten var imidlertid at man ser tegn til bedring i det svenske markedet, selv om de norske og finske forbrukerne holder igjen på pengene.

Nå forteller XXL at de for første gang skal teste ut popup-konseptet – og åpner butikk i Stockholm i samarbeid med varemerket Oakley.

Vi står klare med superengasjert personale og massevis av kunnskap og produkter som vi tror vil gjøre kundene våre ekstra fornøyde. Vi ser veldig frem til samarbeidet med Oakley, sier Tobias Eriksson, varehussjef på XXL City, i en pressemelding.

Logg inn for å fortsette lesingen

Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!

Del artikkel: