Det er i dag helt avgjørende å møte kundene med en solid omnikanalstrategi. Vi gleder oss til å implementere nettopp dette hos XXL, og demonstrere vår evne til å håndtere alle de betalingsløsningene kundene trenger, på en effektiv måte, sier Mikael Anstrin, General Manager i Walley.
Sømløs løsning
Avtalen med Walley inkluderer alle datterselskaper i XXL og gjelder på alle de nordiske markedene, altså Norge, Sverige, Finland og Danmark. Den nye avtalen har allerede trådt i kraft, og samarbeidet forventes å gå live den 1. juli 2024.
XXL har nærmere 40 varehus i Norge, og totalt 86 varehus i Norden. Med ny betalingsleverandør på plass håper selskapet å kunne skape en enda mer sømløs omnikanalløsning, uansett hvilken kanal kunden velger å shoppe i.
Walley gir oss en omnikanalløsning som dekker både netthandel og varehus i tillegg til bedriftssalget vårt gjennom Team Sales. Vi ser fram til ikke bare å forenkle hverdagen for våre ansatte og kunder, men også tilby kundene våre en tydeligere og mer strømlinjeformet løsning, sier Freddy Sobin, administrerende direktør og konsernsjef i XXL ASA.