Maxbo satser tungt på netthandel og tar et helhetlig grep for å styrke sin posisjon som en av de ledende aktørene i bygg og boligmarkedet.
Systemløsningen er bygget på Ateles Commerce Suite med en B2C-akselerator som utnytter en unik integrasjon hvor netthandelsplattformen Magento er forsterket med PIM fra Pimcore. Løsningen er tilpasset Maxbo sitt unike behov og markedets krav til en helhetlig kundeopplevelse på tvers av netthandel og butikk.
Den nye løsningen gir en enestående mulighet til å jobbe med produktinformasjon og digital presentasjon i alle salgskanaler, ikke bare i netthandelsløsningen og de fysiske butikker.
- En av de største fordelene for oss er at vi forenkler det administrative arbeidet og kan gjøre nettbutikken informativ, levende og dynamisk. Samtidig har vi mye større mulighet til å jobbe med produktinformasjon og skape kanaluavhengig kundeopplevelse, dette er en ekstra gevinst for oss, sier Erlend Weiby, ehandelsansvarlig på Maxbo.
Sverre Øier er ansvarlig for Ateles i Norge og mener at det er et kvalitetsstempel å bli valgt til leverandør og samarbeidspartner av Maxbo.
- Vi ser det som en stor tillitserklæring å bli valgt som leverandør til Maxbo og et så anerkjent selskap som Løvenskiold Handel. Vi har stor fokus på kjeder innen detaljvarehandelen og ønsker langsiktige partnerskap med våre kunder og ser dette som en bekreftelse på at vi har den rette kompetansen og de riktige systemløsningene for selskaper som vil satse på moderne handel.
Dette er et annonsebilag fra vår partner Ateles publisert etter gjeldende retningslinjer.