I en pressemelding blir det gjort klart at Kicks nå lanserer nettsamfunnet Kicks Beauty Talks i Norge.
Det svenske selskapet ble i juni kjøpt opp av Danmarks største netthandler, Matas, som lovet at Kicks skulle bli Nordens ledende på skjønnhetsmarkedet.
LES OGSÅ: Dansk skjønnhetsgigant kjøper KICKS: “Nordisk markedsleder”
Nettsamfunnet har vært tilgjengelig for det svenske markedet siden 2021 og tar sikte på å gi kundene en plattform for inspirasjon og utveksling av erfaringer.
Vår visjon er at Kicks Beauty Talks også skal bli den selvfølgelige destinasjonen for alle skjønnhetsinteresserte i Norge. Vi har erfaringen, posisjonen, medlemsbasen og plattformen som skal til for å bygge et sterkt og fremgangsrikt norsk miljø, sier Carola Lundell, konserndirektør i Kicks Group.
Ifølge Kicks har det svenske nettsamfunnet så langt klart å samle mer enn 140 000 skjønnhetsentusiaster.
Kicks Beauty Talks skal gi kundene muligheten til å dele sine beste tips, delta i diskusjoner og ulike utfordringer. Kicks' egne skjønnhetseksperter skal også være til stede på plattformen for å svare på kundenes spørsmål.
Gjennom fellesskapet vårt får vi også en bedre forståelse av hva kundene våre er interessert i og hva de ikke er interessert i, sier Carola Lundell.
Nettsamfunnet lanseres i Norge nå i slutten av oktober.
LES OGSÅ: Nå vil de bli størst i Norden: ”Skal være førstevalget”