Acendy er mer enn bare en e-handelsløsning. Det er et partnerskap hvor vi støtter våre kunder gjennom hele reisen. Samarbeidet med Mystore har vært svært givende, der vi har integrert det beste fra begge selskapene for å skape en plattform som virkelig møter forhandlernes behov.
Vi forstår utfordringene forhandlere står overfor, og det er ut fra denne innsikten at Acendy har vokst frem. Vårt mål er å tilby funksjonalitet som driver vekst uten unødvendige mellomledd, sier Albin Jansson, daglig leder i Wikinggruppen, i en pressemelding.
Netthandel har søkt Mystore og Visma for ytterligere kommentarer.
LES OGSÅ: Mystore om fusjonen: “Vil lansere kule nyvinninger fremover”
Testet av flere e-handlere
Den nye plattformen har siden tidligere i år blitt testet av en gruppe utvalgte e-handlere, blant annet Jalaja.se. Piloten skal ha vært viktig for å samle inn verdifulle innsikter før den offisielle lanseringen.
Lokal og personlig support på kundens eget språk, hvor vi kan tilby trygg og pålitelig hjelp selv med utfordringer kunden kan ha, er en viktig og integrert del av Acendy-opplevelsen, understreker Lars Jakobsen, daglig leder i Mystore.
Mens Wikinggruppen fortsetter å betjene kunder som søker mer unike funksjoner og integrasjoner, skal Acendy være spesielt tilpasset små og mellomstore bedrifter som prioriterer skalerbarhet og sømløs integrasjon, opplyser de to selskapene som har en anslått årlig omsetning på over ni milliarder kroner etter sammenslåingen.