Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

AI-reklame sparer Klarna 100 millioner kroner per år: "Raskere og mer lydhøre"

David Sandström, CMO i Klarna. // Foto: Klarna
Nye tall fra betalinggiganten – kan redusere kostnadene enda mer.
Jimmy Andersson

Klarna fortsetter å gjøre besparelser ved hjelp av AI. Ved å redusere innkjøp fra eksterne byråer innen markedsføring samt bruke AI-genererte bilder, har betalingsgiganten redusert salgs- og markedsføringskostnadene med 11 prosent i første kvartal 2024.

Og nå avslører Klarna at de regner med å kunne spare ytterligere 100 millioner kroner per år innen salg og markedsføring.

LES OGSÅ: Gigaløft for Klarna – som kutter tapene til 3,2 milliarder

Logg inn for å fortsette lesingen

Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!

Del artikkel: