ANNONSE

Åpner butikk i Bergen – med utleie og vedlikehold som trekkplaster

Henrik Hoffman, CEO i Naturkompaniet.
Foto: Naturkompaniet
Linn Adine Andersen

"Har stor tro på kombinasjonen e-handel og fysisk butikk".

ANNONSE

Naturkompaniet åpner i dag dørene til sin nye Fjällräven Brand Store i sentrum av Bergen. I løpet av høst- og vintersesongen utvider selskapet dessuten med ytterligere to nye butikker i Tromsø og Lillehammer, dette som følge av oppkjøpet av Fjellshop AS og Fjellshop Tromsø AS, gjennomført tidligere i år.

Fjällräven Brand Store blir den niende butikken i Naturkompaniets norske portefølje.

Vi har stor tro på kombinasjonen av e-handel og fysisk butikk. Hos Naturkompaniet og Fjällräven Brand Store ser vi det personlige møtet som den beste måten å dele vår kunnskap og service med kundene våre.

Med vår nye Fjällräven Brand Store i Bergen ønsker vi å oppmuntre enda flere til å ta fornuftige og bærekraftige valg når de handler, og velge produkter som varer lenge. Fjällräven har en sentral rolle i Naturkompaniets etablering i Norge og er en favoritt blant frilufts entusiaster, sier Henrik Hoffman, CEO i Naturkompaniet, i en pressemelding.

LES OGSÅ: Friluftsgigant åpner flaggskipbutikk i Oslo: "Endelig!"

Den nyåpnede butikken i Bergen vil også fungere som et ressurspunkt hva gjelder produktvedlikehold – en stor del av Naturkompaniets konsept med selskapets fokus på bærekraft. Her vil kundene kunne levere Fjällrävens G-1000 produkter for voksing og vedlikehold.

Det vil også være utleie av friluftsutstyr i butikken.

Våre kunder kan forvente produkter som de vil ha glede av i mange år fremover. I den nyåpnede butikken i Bergen kan våre kunder også se frem til førsteklasses service fra vårt kunnskapsrike personale. Vi er utrolig stolte av denne nye butikken, og ser frem til flere spennende etableringer i nær fremtid, sier Simon Larsen, Head of Retail i Naturkompaniet Norge.

Del artikkel: