Vår strategiske ambisjon er å bli den mest pålitelige plattformen for oppussing, og en ekte DIY one-stop-shop hvor du vil finne alt du trenger til dine oppussingsprosjekter. For å kunne operere så nordisk som mulig, og så lokalt som nødvendig, vil vi få utnytte det beste av lokale preferanser og sentral skalerbarhet, kommenterer Emma Pålsson, administrerende direktør i Bygghemma Nordic, i en pressemelding.
"Unik forretningsmodell"
Nettbutikkene som går inn under paraplyen Bygghemma Nordic er Bygghemma.se, Bygghjemme.no, Byghjemme.dk, Polarpumpen.se, Hemmy.se, Vitvaruexperten.com, Byggshop.se, Badshop.se, Golvshop.se, Svensk Installationspartner, Netrauta.fi og Taloon.com.
Vi har en unik forretningsmodell, takket være vår dropshipping-struktur, som representerer et uslåelig utvalg og konkurransedyktige priser på tvers av alle oppussingskategorier. Med allerede over 900 000 produkter fra 1500 forskjellige sterke og velkjente merker, har vi et solid grunnlag for å fortsette reisen mot å bli nummer én i Norden, fortsetter Pålsson.
Konsernet presiserer videre at de lokale enhetene vil fortsette å operere som selvstendige merker, i tett samarbeid med eksisterende partnere og kanaler, med en ambisjon om å "bruke skalerbarhet der det gir mening".