Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
- Plussartikler
- Rabatter og avtaler
- Event og Nettverk
- Maksimer synligheten din og øk salget
Har du tenkt at du kanskje ville nådd bedre ut med produktene dine dersom du testet influensermarkedsføring? Bransjen vokser stadig, og blir i samme takt profesjonalisert slik at det skal være trygt og enkelt for både influenseren og annonsører å skape et verdifullt samarbeid.
For mange kan det imidlertid være litt vanskelig å komme i gang. For hvor skal man starte? Hvordan finner man de influenserne man kunne tenke seg å jobbe med? Skal man sikte mot de med størst følgerskare, de som er mest aktive på Snapchat, YouTube eller Instagram?
Vi har tatt en prat med et knippe byråer i Norge; nyoppstartede SoMe Garden, Schibsted-eide Max Social og Eccentric People.
Sammen huser disse byråene noen av landets største profiler, deriblant Jørgine Massa Vasstrand, Vegard Harm, Tone Damli, Iselin Guttormsen og Thomas Hayes.
LES OGSÅ: Liste: Her er Norges største influensere på Instagram 2024
Til Netthandel forteller de hva som er det viktigste en e-handler bør fokusere på når de ønsker å starte med influensermarkedsføring.
Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
Del artikkel: