Norrøna ekspanderer – nå åpner merket i Boston: "Den perfekte byen"
Det norske varemerket fortsetter å vokse i USA.
Nyheter om:
Det norske varemerket fortsetter å vokse i USA.
Klesmerket Norrøna slår seg sammen med Hvitserk of Norway, og for et nytt bein å stå på i en ellers...
Norrøna relanserer klesmerket Whiteout med et mål om nå den store brukergruppen i massemarkedet. E24 skriver at dette har selskapet...
For nesten nøyaktig ett år siden spådde Norrøna-sjef og -eier, Jørgen Jørgensen, at selskapet ville gå inn i det han...
Hvert år deler Hovedorganisasjonen Virke ut Årets Handelspris under sin Handelskonferanse, og i år ble vinneren Elektroimportøren! I tilegg ble...
– Jeg ser at vi går mot en MEGET krevende og tøff tid. Det er marginpress, prispress, mindre besøk i...
Og så langt har magefølelse, opparbeidet kunnskap om egen kundemasse, møysommelige og mange tester og utviklingsgrep vist seg å være...
- Det er mye som har skjedd siden 2013. Selv med en velfungerende og mobittilpasset nettside følte vi at det...
Det familieeide selskapet Norrøna, som er kjent for fargerike og bestandige klær og ryggsekker for røft friluftsliv, har holdt det...
I fjor mottok Norrøna Handelsprisen for sitt vellykkede omnikanal-konsept. Det var åpenbart ikke feil å gi prisen til Norrøna: I...
Det er utfordrende tider i norsk handel, der forbrukerne stiller stadig tøffere krav til kundeopplevelsen, samtidig som konkurransen fra internasjonale...
Det familieeide selskapet som er kjent for fargerike og bestandige klær og ryggsekker for røft friluftsliv har holdt det gående...
Hovedorganisasjonen Virke deler hvert år ut Handelsprisen for å få frem forbilder innen norsk handel og synliggjøre handelens betydning i...
Det norske varemerket fortsetter å vokse i USA.
Klesmerket Norrøna slår seg sammen med Hvitserk of Norway, og for et nytt bein å stå på i en ellers...
Norrøna relanserer klesmerket Whiteout med et mål om nå den store brukergruppen i massemarkedet. E24 skriver at dette har selskapet...
For nesten nøyaktig ett år siden spådde Norrøna-sjef og -eier, Jørgen Jørgensen, at selskapet ville gå inn i det han...
Hvert år deler Hovedorganisasjonen Virke ut Årets Handelspris under sin Handelskonferanse, og i år ble vinneren Elektroimportøren! I tilegg ble...
– Jeg ser at vi går mot en MEGET krevende og tøff tid. Det er marginpress, prispress, mindre besøk i...
Og så langt har magefølelse, opparbeidet kunnskap om egen kundemasse, møysommelige og mange tester og utviklingsgrep vist seg å være...
- Det er mye som har skjedd siden 2013. Selv med en velfungerende og mobittilpasset nettside følte vi at det...
Det familieeide selskapet Norrøna, som er kjent for fargerike og bestandige klær og ryggsekker for røft friluftsliv, har holdt det...
I fjor mottok Norrøna Handelsprisen for sitt vellykkede omnikanal-konsept. Det var åpenbart ikke feil å gi prisen til Norrøna: I...
Det er utfordrende tider i norsk handel, der forbrukerne stiller stadig tøffere krav til kundeopplevelsen, samtidig som konkurransen fra internasjonale...
Det familieeide selskapet som er kjent for fargerike og bestandige klær og ryggsekker for røft friluftsliv har holdt det gående...
Hovedorganisasjonen Virke deler hvert år ut Handelsprisen for å få frem forbilder innen norsk handel og synliggjøre handelens betydning i...