Norrøna ekspanderer – nĂ¥ Ă¥pner merket i Boston: "Den perfekte byen"
Det norske varemerket fortsetter Ă¥ vokse i USA.
Nyheter om:
Det norske varemerket fortsetter Ă¥ vokse i USA.
Klesmerket Norrøna slĂ¥r seg sammen med Hvitserk of Norway, og for et nytt bein Ă¥ stĂ¥ pĂ¥ i en ellers...
Norrøna relanserer klesmerket Whiteout med et mĂ¥l om nĂ¥ den store brukergruppen i massemarkedet. E24 skriver at dette har selskapet...
For nesten nøyaktig ett Ă¥r siden spĂ¥dde Norrøna-sjef og -eier, Jørgen Jørgensen, at selskapet ville gĂ¥ inn i det han...
Hvert Ă¥r deler Hovedorganisasjonen Virke ut Ă…rets Handelspris under sin Handelskonferanse, og i Ă¥r ble vinneren Elektroimportøren! I tilegg ble...
– Jeg ser at vi gĂ¥r mot en MEGET krevende og tøff tid. Det er marginpress, prispress, mindre besøk i...
Og sĂ¥ langt har magefølelse, opparbeidet kunnskap om egen kundemasse, møysommelige og mange tester og utviklingsgrep vist seg Ă¥ være...
- Det er mye som har skjedd siden 2013. Selv med en velfungerende og mobittilpasset nettside følte vi at det...
Det familieeide selskapet Norrøna, som er kjent for fargerike og bestandige klær og ryggsekker for røft friluftsliv, har holdt det...
I fjor mottok Norrøna Handelsprisen for sitt vellykkede omnikanal-konsept. Det var Ă¥penbart ikke feil Ă¥ gi prisen til Norrøna: I...
Det er utfordrende tider i norsk handel, der forbrukerne stiller stadig tøffere krav til kundeopplevelsen, samtidig som konkurransen fra internasjonale...
Det familieeide selskapet som er kjent for fargerike og bestandige klær og ryggsekker for røft friluftsliv har holdt det gĂ¥ende...
Hovedorganisasjonen Virke deler hvert Ă¥r ut Handelsprisen for Ă¥ fĂ¥ frem forbilder innen norsk handel og synliggjøre handelens betydning i...
Det norske varemerket fortsetter Ă¥ vokse i USA.
Klesmerket Norrøna slĂ¥r seg sammen med Hvitserk of Norway, og for et nytt bein Ă¥ stĂ¥ pĂ¥ i en ellers...
Norrøna relanserer klesmerket Whiteout med et mĂ¥l om nĂ¥ den store brukergruppen i massemarkedet. E24 skriver at dette har selskapet...
For nesten nøyaktig ett Ă¥r siden spĂ¥dde Norrøna-sjef og -eier, Jørgen Jørgensen, at selskapet ville gĂ¥ inn i det han...
Hvert Ă¥r deler Hovedorganisasjonen Virke ut Ă…rets Handelspris under sin Handelskonferanse, og i Ă¥r ble vinneren Elektroimportøren! I tilegg ble...
– Jeg ser at vi gĂ¥r mot en MEGET krevende og tøff tid. Det er marginpress, prispress, mindre besøk i...
Og sĂ¥ langt har magefølelse, opparbeidet kunnskap om egen kundemasse, møysommelige og mange tester og utviklingsgrep vist seg Ă¥ være...
- Det er mye som har skjedd siden 2013. Selv med en velfungerende og mobittilpasset nettside følte vi at det...
Det familieeide selskapet Norrøna, som er kjent for fargerike og bestandige klær og ryggsekker for røft friluftsliv, har holdt det...
I fjor mottok Norrøna Handelsprisen for sitt vellykkede omnikanal-konsept. Det var Ă¥penbart ikke feil Ă¥ gi prisen til Norrøna: I...
Det er utfordrende tider i norsk handel, der forbrukerne stiller stadig tøffere krav til kundeopplevelsen, samtidig som konkurransen fra internasjonale...
Det familieeide selskapet som er kjent for fargerike og bestandige klær og ryggsekker for røft friluftsliv har holdt det gĂ¥ende...
Hovedorganisasjonen Virke deler hvert Ă¥r ut Handelsprisen for Ă¥ fĂ¥ frem forbilder innen norsk handel og synliggjøre handelens betydning i...