Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
- Plussartikler
- Rabatter og avtaler
- Event og Nettverk
- Maksimer synligheten din og øk salget
Forrige uke stod det klart hvilke ni nettbutikker som skal kjempe om tittelen Årets Nettbutikk i de tre ulike kategoriene liten, medium og stor.
LES OGSÅ: Her er årets finalister til Netthandelsprisene – disse kan bli kåret til Årets Nettbutikk
Juryen, med juryleder Kjersti Pedersen fra Posten Bring i spissen, har basert på hovedkriteriene kjøpsopplevelse, forretningsmodell, innovasjon og markedsføring, redusert 1000 nominerte til de finalistene som nå jobber med sine pitcher som skal legges frem for juryen før den endelige kåringen finner sted 13. februar i Oslo.
I kategorien stor finner vi finalistene Blivakker, Vinmonopolet og Get Inspired.
Magne Nafstad Hertzenberg er leder for omnikanal og kundereiser i Vinmonopolet, og forteller til Netthandel at det er veldig hyggelig med gode tilbakemeldinger på et område som de over tid har arbeidet mye med.
Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
Del artikkel: