Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Finalistene forteller – derfor står de på pallen nok en gang: “I verdensklasse”

Et knippe av årets finalister, Sindre Landevåg v/Get Inspired, Kolbjørn Ertzeid v/Blivakker, Mathias Ekström v/Care of Carl og Toril Opsahl Torp v/Hippi Grace.
Finalistene forteller hvordan det er å være blant de ni finalistene til årets Netthandelsprisene.
Linn Adine Andersen
linnadine@netthandel.no

Forrige uke stod det klart hvilke ni nettbutikker som skal kjempe om tittelen Årets Nettbutikk i de tre ulike kategoriene liten, medium og stor.

LES OGSÅ: Her er årets finalister til Netthandelsprisene – disse kan bli kåret til Årets Nettbutikk

Juryen, med juryleder Kjersti Pedersen fra Posten Bring i spissen, har basert på hovedkriteriene kjøpsopplevelse, forretningsmodell, innovasjon og markedsføring, redusert 1000 nominerte til de finalistene som nå jobber med sine pitcher som skal legges frem for juryen før den endelige kåringen finner sted 13. februar i Oslo.

I kategorien stor finner vi finalistene Blivakker, Vinmonopolet og Get Inspired.

Magne Nafstad Hertzenberg er leder for omnikanal og kundereiser i Vinmonopolet, og forteller til Netthandel at det er veldig hyggelig med gode tilbakemeldinger på et område som de over tid har arbeidet mye med.

Logg inn for å fortsette lesingen

Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!

Del artikkel: