Ply Skins lanselringskampanje fokuserer på deres hovedbudskap, nemlig å endre måten vi snakker om hudpleie på. Modellene Emma Ellingsen og Inti Wang fronter kampanjen.
De representerer det Ply står for: styrke, autentisitet og å tørre å bryte barrierer, sier kreativ leder Jone Fjellstad.
LES OGSÅ: Lyko kjøper ut gründeren: "Vært en pionér"
"Brukt hele Lykos kompetanse"
Merket beskriver seg selv som et "anti-beauty beauty brand" og vil fokusere på å fremheve naturlig skjønnhet. Rickard Lyko, gründeren av den svenske suksessen Lyko, mener lanseringen representerer noe helt nytt.
Jeg er stolt over at vi kan være med på å realisere et så sterkt profilert merke som Ply. Vi har hatt privilegiet av å bruke hele Lykos kompetanse fra produktformulering til produksjon, samt distribusjon ut til våre kunder. Vi har stor tro på at Ply har potensial til å bli et av de store merkene i fremtiden, sier Rickard Lyko.
Og gründerne gjør et poeng ut av dette ikke skal være nok et kjendismerke på markedet.
Målet har vært å skape de produktene vi selv alltid har ønsket oss. Jeg ønsker å jobbe med Ply som eier og selvfølgelig som en stolt ambassadør. Men dette er ikke en forlengelse av mitt arbeid foran kamera. Tvert imot. Ply er større og viktigere enn det, sier Morten Hegseth i pressemeldingen.
Ply Skins produkter skal selges via egen nettbutikk, men også såklart gjennom Lykos nettverk av både nettbutikk og fysiske butikker.