Det er kanskje litt klisjé å si det her, men det føles som en drøm. Skousen har rett og slett et konsept som jeg synes er en mangelvare i Norge – den servicen og kunnskapen om produktene som vi tilbyr, den finner du ikke noe annet sted, fortsetter Byklum Kristiansen.
LES OGSÅ: Pål Wibe inntar nytt styreverv hos den danske nettgiganten Whiteaway
Flere i vente
Skousen har 69 butikker i Danmark, 18 i Norge om vi inkluderer den dagsferske butikken i Kristiansand.
Jonas Hald Johansen, Group CEO i Skousen-eieren Whiteaway Group, er sikker på at den nye flcaggskipbutikken vil bli en suksess. Og han bekrefter at konsernet har større planer for det norske markedet.
Vi har en ambisjon om å styrke vår markedsposisjon i Norge, blant annet ved å åpne flere butikker, kommenterer Johansen.
Vi er klare til å ta Skousen til nye høyder i Norge, sier Byklum Kristiansen.