Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Nytt konsept skal gjøre kunder til medlemmer – med unike betalingsmåter

David Hägg, produktsjef i Walley. // Foto: Walley
Sportsgiganten først ut med løsningen.
Jimmy Andersson

Betalingsleverandørene kjemper hardt om å få plass i butikkers kasser, både online og offline. Nå håper Walley at deres nye konsept, der et medlemskap knyttes til mer fordelaktige betalingsalternativer, skal sjarmere bransjen – og forbrukerne.

Kort oppsummert handler det om et lojalitetsprogram, der medlemsregistrering skal kunne skje med bare ett tastetrykk. Etter dette får man som medlem tilgang til unike betalingsmåter man ellers ikke ville fått, for eksempel to måneders kostnadsfri betaling.

LES OGSÅ: XXL skifter ut betalingsløsningen – forlater Klarna: ”Tydeligere løsning”

Logg inn for å fortsette lesingen

Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!

Del artikkel: