ANNONSE

Optikerkjeden utvider nettverket: "Et spennende område i stor vekst"

Foto: Pressebilde Synsam
Etablerer seg utenfor bykjernen.
Linn Adine Andersen

Synsam, som havnet på en god nummer to etter Specsavers i årets utgave av Norsk Kundebarometer, åpner denne helgen en ny butikk i Oslo.

Med det nærmer kjeden seg 130 butikker i Norge – hvorav samtlige nyere butikker inkluderer en second hand avdeling samt abonnementsløsninger for briller.

Den nye butikken i Oslo åpner på Løren Torg førstkommende torsdag.

Synsam er allerede en godt etablert merkevare i Oslo, men Løren er ett spennende område i stor vekst, og selv med vår butikk på Vinslottet, mener vi markedet vil ta godt imot vår satsning på Løren Torg forteller Ingrid Holm, administrerende direktør i Synsam, i en pressemelding.

Det er fem år siden Synsam i samarbeid med Klarna etablerte en abonnementsløsning for linser, som et steg på veien mot å tilby en mer helhetlig og sømløs handleopplevelse for sine kunder.

Videre har optikerkjeden utvidet abonnementsløsningene sine, og i dag kan kundene abonnere på tre eller flere briller fra sortimentet – inkludert fordeler som blant annet forsikring på briller samt synsundersøkelser.

Vi ser frem til å åpne dørene 19. september, og gleder oss stort til å ta imot nye kunder i butikken, avslutter Holm.

Del artikkel: